2miniginannesi tubi_19 benim de 14 haftalıkken kız dedi ihtimal falan demedi direk kız dedi hatta değişir mi cinsiyet diye sordum erkek olsaydı bacak arası boştu burda çıkıntı olurdu dedi bir oğlum var bide kızım olsun istiyorum şu an 16+4 teyim haftaya kontrole gideceğim bakalım inşallah değişmez
ebrussvncc tubi_19 14+0 da yüzde doksan erkek dedi bakalım bir ay sonra kontrolüm var 18 haftalık olacak inşallah o zaman kesin birşey söyler galiba 😅
Sevilay7 Kıza bnzetmıştı benimkini daha gtmedik 1 haftaya gtcez demek ki agustos son adet tarihi olanlar kız
Eliiiiiiffff Bende 24 yaşındayım. İlk bebişim 🥰 SAT 22 Ağustos. 13. Haftada doktorum %70 kız dedi💞 umarım değişmez ☺️
ebrussvncc gulapikk sayılır sarımazıdan bende 😅 ultrason resminde palmiye yazıyordu sorayım dedim kaçıncı haftanız 😅
Gmksr tubi_19 valla benim de 13. Hafta da bir kız bir erkek denildi, bugün 16. Haftamız ikisini erkeğe benzettim ama kordonları kapatmış tam da göremedim dedi artık 1 ay sonra detaylı da tam öğrenmeyi temenni ediyorum 🙈🤗