Emine46- benimde aşağıdaydı 9. Hafta kanamayla öğrendim, şimdi 19 haftalık hamileyim geçen gün gittiğimizde doktorum artık yan tarafa çıkmış dedi, yani yavaş yavaş yukarı çıkacak sanırım ama hiç kendimi yormuyorum, ağır kaldırmıyorum. Dikkat ederseniz sizinde zamanla inşallah yukarı çıkacaktır🤙🏻🎈