Gul_mom benımde 3 aylık olduğumda cok fazla kanamam oldu onun ıcın cok yatak ıstıhartı verdiler sonra bırgum bardaktan bosalarcasına kan geldi gittim doktor bana dedıkı senın esogın asagida olfugu ıcın kanama yapıyor dedi ondan sonra bnaa ıgne ve progestan verdı cok sukur suan 27 haftalıgım kanamam yok ınsallah da olmaz Allah kimsenin kucagını bos bırakmasın kimsenin emegını. Bosa cikarma sin yanı uzulme sen cok dikkat et ve doktorun snaa dedıgı seylerı yap