ikizannesi2985 bebegamin1 olay pek yememek değil canım doğru yemek. Ben tıka basa doyuyordum mesela, ama hep düşüktü şekerim
Lebis6 Tevhidehli1 bana doktor dediki bebek büyüdükçe bazen diyete de uysan şeker yükseliyor o durumda insülin dedi kaç haftalıksın ?
Betul5352 bebegamin1 [url=https://hizliresim.com/bc8Dsu][img]https://i.hizliresim.com/bc8Dsu.jpg[/img][/url] Daha bugün gittim sekerim 290 çıktı 2 hafta diyet sonra düşmez ise insulin olucak 😔
bebegamin1 Tevhidehli1 maalesef çalıştığım için yapamıyorum ama sürekli ayaktayım hareket ediyorum aslında
Dryalp Cigdemkaan bende aynıyım hep doktora gidiyorum inisülin kullanıyorum sorun yok ondan korkmayın faydası oluyor cok