Aysn6767 bebegamin1 [img]https://i.hizliresim.com/UYGGc3.jpg[/img][/url] Benimki bu şekilde canım🌸 ama kişiye özel biliyosun ki açlıkta sıkıntı yok benim tokluk yüksek geliyordu, 1 hafta düzene girdi, hareket ve bol su birde
Betul5352 bebegamin1 [url=https://hizliresim.com/bc8Dsu][img]https://i.hizliresim.com/bc8Dsu.jpg[/img][/url] Daha bugün gittim sekerim 290 çıktı 2 hafta diyet sonra düşmez ise insulin olucak 😔
bebegamin1 RH38 Google ye hızlıresim.com yazın ordan atabilirsiniz linkinide kopyalayıp buraya yapıştırmanız lazım 😊
RH38 bebegamin1 bu listeleri kisiye göre hazirliyorlar size örnek olsun belki size farkli birsey tavsiye ederler benim aclik sekerim yüksek oldugu icin gün boyu yeme😂. https://hizliresim.com/PWvMdM
bebegamin1 RH38 Aysn6767 tesekkür ederim evet biliyorum kişiye göre bi bakmak istedim saolun benim ki gebelik öncesi diyabetmiş 2 gün ölçüm yapmam lazımmış yarın da kontrole gidecem resim atıyım da bi bakarmısınız normale dönmüş mü sizce 💐
Cigdemkaan Banada diyet listesi verdi gebelik sekerim yüksekdi şuan 21 . Haftadayim sürekli endokrinoloji ve metobolizma hastaliklarina kontrol oluyorum ayni zamanda troid hastasiydim. Bu haftadan itibaren insuline geçiş verdi :(
Dryalp Cigdemkaan bende aynıyım hep doktora gidiyorum inisülin kullanıyorum sorun yok ondan korkmayın faydası oluyor cok
Aysn6767 RH38 tartılmadım ben zaten ilk 4 ay kilo alamadım kusma ve bulantıdan, şeker ölçümüm olana kadar arada 4 kilo almıstım
ikizannesi2985 bebegamin1 canım 1.saat tokluk 145 ve altı olmalı. Açlık ta 90 ve altı olmalı. Toklukta yüksek çıkanlar var. Ben de sana diyet listemi atayım. Bu bu listeyle şekerimi çok güzel düşürdüm. https://imgyukle.com/i/YoHDlc
bebegamin1 Aysn6767 hadi ya ☹️ Mercimek çorbası içtim 2 dilim buğday ekmeği yedim sabahla öğle arası da ya meyve yada süt içiyorum
Tevhidehli1 Benim tokluklar çoğu zaman fırlıyor diyet yapıyorum bakalım dahiliye bir hafta sonra gel dedi
Tevhidehli1 bebegamin1 bende bu sabah yumurta haşlanmış , 1 bardak süt , bir kutudan az beyaz peynir , 1 avuç kadar tam buğday ekmeği ve yeşillik domates yedim . Şekerim 167 çıktı 🤭🤭🤭
ikizannesi2985 bebegamin1 olay pek yememek değil canım doğru yemek. Ben tıka basa doyuyordum mesela, ama hep düşüktü şekerim
Lebis6 Tevhidehli1 bana doktor dediki bebek büyüdükçe bazen diyete de uysan şeker yükseliyor o durumda insülin dedi kaç haftalıksın ?