Mucizemm34 13 gün önce sezeryan oldum cnm. Ve aksam saat 22:30 da cuma günü öğlen kontrole gittiğimde herşey normal çıkmıştı aksam birden sancım oldu hastaneye gittim nst de sancılarım çok yüksek çıktığı için hemen sezeryana alındım. O kadar tedirgindim ki anlatamam ama hiç hiç hiç korktuğum gibi olmadı hiç. O kadar rahattı ki sadece bana dokunduğunu hissediyordum onun dışında hiç acı ağrı yoktu. Anında uyuştum hatta anestezi uzmanına ayaklarımı hissediyorum dedim o da şakaya aldı hemen yapma ya kaldır bakalm ayağını dedi 😂😂 gel kaldır bakalm kaldıramadım demek ki uyuşmuş 😂 sohbet ede ede bitirdik ameliyatı sonra odaya çıktım hemen. Ameliyattan sonra çok üşürsün diyenler oldu ama aksine ben çok sıcakladım 😂 sana tavsiyem sadece boş bol sütsüz nescafe al yanına bide yapma şansın olacaksa rezene al çok faydalı olucak 🙏😘
Uzun oldu ama anlatmak istedim korkacak hiç sey yok zaten bebeğini görünce anlayacaksın smdi o güne geri dönmek istiyorum 😂😂
Hayırlısı ile kucağına alırsın insallah cnm bnm 😍🙏 hayırlı doğumlar dilerim 🙏😍😘