Kızlar yarın zorunlu sezeryanım var gebelik şekerim vardı şekerim yükselmiş bebegin de suyu azalmış sabah spinal sezeryana alınacam daha öncede kanamam olmuştu erken doğum riskim vardı 33. Haftada ciğer gelistirici de vurulmuştu çok korkuyorum tedirginim sezeryan olanlar bilgilendirebilir mı spinal sezeryan çok mu zor geçer genel mı olsaydım acaba diyorum 😔