Ocakannesii kızımda okadar cok süt ürünleri tükettimki bayıla bayıla ictim sütü smdi canım istemiyor smdi ki oglan bitek kaymak üstüne recel sürüp yiyorum baska süt ürünü tüketemiyorm hergün mutlaka 2 yumurta kırıp yiyorum ve sürekli tatlı istiyorm anormal benmki galiba 😀😀😀😀