Snszasla Benimde ilk gebeliğim ama deli dehşet normal doğum çok istiyorum Allah biliyor😂 resmen acılara yürüyor korkmuyorum gibi 😅😅 ama artık bel ağrım cok sırtımda var kalcamda var yürürken topallar gibi oluyorum eski hafifliğide özledim gercekten daha cok ağırlaşcam insallah ağrılar artmaz🙏🏻