Ttub Merhaba aranıza yeni katıldım adetimin gecikmesi üzerine 3 gündür test yapıyorum ve ikinci çizgi silik çıkıyor hepsinde bugün yaptığım diğerlerine göre biraz daha silik çıktı bunun anlamı nedir? Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda daha?
Nuray1029 Ttub canım merhaba bende senin gibi bu sorunun cevabını arıyordum ki genelde hamile oluyormuş. Fotoğraf koyabiliyorsan koysana bakalım.
Goncikim Ttub fotoğraf koymayınca kesin bişey diyemeyiz ama iki tane çizgi biri çok silik olsa dahi hamilesinizdir 🎈👍
Tugceasel_ Ttub kimyasal yaşıyorsun sanırım aynı durum bende yaşamıştım kan ver kanın bir gün arayla düşerse kimyasal gebelik olmuş oluyor
Suna11 Ttub merhaba https://imgyukle.com/ bu linke tıklayıp fotoğrafı yükleyin sonra allta kutucukların içinde iki adet link çıkıyor onlardan birini kopyalayıp yorum olarak yapıştırın postunuzun altına. Bakalım testinize 😊
haziranin25i Ttub Google a. Hızlı resim yükle yaz çıkan linke gir resmi yükle url kısmını buraya yapıştır
Suna11 Ttub Çokta silik çizgi değil hatta belirgin yani bence hemen kan verin kesinleşsin muhtemelen hamilesiniz inşallah herşey yolundadır ve kesin sağlıklıdır 😍🙏🏻
Dlnugurlu Ttub bence hamilesiniz bide üst üste yaptığınız için silik çıkmış normalde sabah ilk idrarınızla yapılıyor
archmom Ttub hamilesin bence canım benimde böyle çıkmıştı suan 14+6 haftalığım. Hemen kandan baktır . Tebrikler simdiden 💓💓
Tugceasel_ Ttub tatlım testle kimyasal olup olmadığı anlaşılmaz mutlaka gidip kan vermen lazım sağlıklı gebelik olup olmadığı o şekilde belli olucaktır inşallah rabbim gönlüne göre versin haberdar et beni de burdayım 🤲🏻🌸
Suna11 Ttub Yok yapmışsınız ben görmedim sadece sorduğunuzu gördüm o yüzden yazdım yüklediğinizi görüncede sildim yorumumu 😁
Ttub Suna11 inşallah öyledir 🙏🏻bugün biraz daha silik çıkması tedirgin etti beni acaba ilk idrarla yapmadığımdan olabilir mi? Yoksa kimyasal gebelik de böyle midir?
Tomwaits2323 Testle kimyasal gebeliği anlayamazsınki. Tamamen test kitinin ne kadar beklediği ile alakalı birşey sondakini de beklet oda o renk olacaktır. Hamilesin gidip kan ver,rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌼