FulYasin01 kesme ve dikiş olmasa korkmam oyle 😒benim arkadaşım kaç gün oturamado bebeğini emziremedi bile alttaki dikişinden dolayı onu gördüm korktum birde doğumdan. sonra ilişkideki zorlukta var birde bende nefes darlığı var doğumdan öncede vardı sezeryan isterdim aslında da çevre çok laf yapıyor sezeryan olma sakın flaan