Sema99 FulYasin01 benim üçüncü bebeğime kavuşmama 40 gün kaldı ama sanırım 40 gün olmadan doğacak büyük ihtimalle çünkü suyum fazla doktor her an Doğum olabilir dedi bekliyorum her an tetikte
FulYasin01 Um07 Sezeryan olacağı nasıl belli oluyor siz mi istediniz yoksa bebekten dolayı mecburi sezeryan mı
Um07 FulYasin01 Epilepsi hastasıyım canım doktor tehlikeye atamayız bebek le seni dedi panik atak da var hemde bakalım ne zamana belli olacak sezeryan bende zaten normal yapamam bu durumda olduğum için 🙏
AsyAras FulYasin01 FulYasin01 benimde oğluşuma kavuşmama son 81 gün heyecan ve hasretle bekliyorum miniğimi 🙏🏻🙏🏻