Nuray1029
yaaaa 🙈🙈🙈 ayy hadi inşallahhh 🙏🙏 hayırlısı olsun ama negatif çıkarsada hiç üzülme, moral bozmak yok. Ben 1 sene her ay gidip kan veriyordum oturup hastanede 2 saat sonucu bekliyordum. Ağlaya ağlaya yürüyerek eve dönüyordum .. damarlarım incelmiş artık kan alamıyorlar adam akıllı 😅 Allah ne zaman nasip ederse ozaman oluyor gerçekten.. inşallah nasip etmiştir sanadaa. Haber ver 🌸