Ben üç gün önce adetime iki gün kala erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı ertesi gün kan verdim sonuç 2 napsam ki beklesem mı sağ kasıkta arada çıkıp inen sürekli olan hafif sancıma var hala adet olmadım bu arada ve şeffaf ve yoğun akıntı varmış hissi var