Bende bugün 38 oldum ama bende de hiçbir belirti yok çatı muayenesi oldum sıfır açıklık nst de sıfır sancı sanki hiç hamile değilmişim o derece rahatım tek sorun üzerimdeki ağırlık onun harici her şey miss gidiyor bu gidişle 40. Haftaya kadar bekleyeceğiz galiba ama zaman da geçmek bilmiyor iyice strese girdim artık. ☺