Ydgrshn Kdrpkts ultrsonda 2350 gozukuyodu dogdunca 2780 dogdu hatta doktor da sasirmisti xamaninda gelse 4 kilo rahat olcakmis demisti
Kdrpkts Ydgrshn yaaa demek.ki fark çıkıyor insllah benimde öyle olur en azından kilosu yerinde olmuş olur
Kdrpkts melegegebe valla bilmiyorum aynısından bı daha vuruluyor galiba bana da oyle dediler hatırlatıcı diye her ihtimale karşı
Ydgrshn Kdrpkts doktor xaten farkli ciktigi soylemisti ama genelde dusuk cikiyo demisti benimkisi yuksek cikmisti insallah sizinde oyle olur hastanedemisinz simdi
Aynurr16 Kdrpkts aynı haftada aynısı başıma geldi ama benim açıklığım yoktu serumlar sancını durdurmak için canım inşallah bekler bebiş
Kdrpkts Ydgrshn evet dünden beri hastanedeyim ne zaman eve yollalrlar bilmiyorum bekliyorum öyle en son yine 3 sancı çıktı biri 80 diğer ikisi 100 çıktı
Ydgrshn Kdrpkts sancina degil de acilma durumuna gore hareket ederler baska acilman oldu mu olduysa dogurursun yakinda olmadiysa sende 1 hafta durabilirsin ama dogursan da artik bi sıkıntı olmaz
T_nisaa Kdrpkts en kötü ihtimal doğum bile olsa bebeğiniz yanınızda kalır kilosunu tamamlamıştır üzülüp stres yapmayın daha kötü oluyor her zaman. Haftanız çok az değil 🤗
Kdrpkts Ydgrshn bugün bakilmadi daha doktor gelip bakacakmis bende açılma devam etmiş mi merak ediyorum
Ydgrshn Kdrpkts surkli bakmazlar zaten acilmaycaksa da acilir 1 hafta icinde bana 3 kez falan bakilmistir
Nursahcan Kdrpkts hic stres olma stres senın için daha sıkıntı aslında hıssetmemk bi yonden iyi bi yonden kötü ben meslaa hıssetmedım acılnan cok olmus sancım 70 di hissetmiuordum aslında evde olsaydım belkıde teklıkeşıydı bu hastane olmam daha guven verdı
Kdrpkts Nursahcan orası öyle tabi en son 1 saat önce nsteye girdim sancılar düşmüş yarin çıkarırız dedi ama az önce lavoboda çok çok damla kadar pembe akıntım gelmiş acaba Nisan olabilir mi ki daha doktoru görmedim