Sevlya benim bebeğim 3hafta önde gidiyor , 36+4 de gittim enson 40 hafta görünüyor dedi ama benim ki baştan beri 3hafta önde gidiyor. Baştan beri erken doğum olur diyor gittiğim doktolar. Süreçten dolayı aynı doktorada gidemedim devlet hastanesine gidiyorum ben. Normal kadın doğum hastanesine gidiyordum ben, suyum fazla ve bebeğim iri olduğu için orda doğum yaptiramayacaklarini söylüyorlar , araştırma hastanesine gidip sezeryan için gün almamı istedi son gittiğim kadın doğumdaki doktolar bebeğim ters pozisyonda hemde. Muhtemelen sizinkide erken doğar 37.hafta erken sayılmıyor korkmayın derim ben , sezeryan normal doğum fark etmez önemli olan bebeğin sağlığı. Benim ikinci bebeğim ilk bebeğim normaldi. Valla ben bı an önce doğsa diye dua ediyorum , karnım da durdukça korkuyorum bende birşey olacakda fark edemem diye. Yarın eğitim araştırmaya gideceğim , doğsun da bebeğim sağlıkla ne şekilde olursa olsun.