Cancana_ bende 18haftaya giriyorum yarın hala cinsiyet öğrenemedim. Banada 14.haftada kıza benziyo dedi ama bende hep sağımda hissediyorum ve karnım da hep erkek hissediyorum hayırlısı haklarımızda bende salı günü gidicem bakalım göstercekmi busefer. Yarın öğrenince yazarmısın buraya