Cancana_ Bulut2424 kiza benzetti ama hep erkek belirtisi sagda bebegim anlayamadim ki nette konusmadi
Cancana_ zehaslan erkege benzettim canim ortada pipi mi kordon mu anlayamadim ama tipi erkek gibi kac haftalık
Cancana_ zehaslan ama eli kolu cabuk oluşmuş masallah erkek daha erken oluşuyormus benim kiz mi kendini saklıyor acaba diyorum ama asermemden karnima kadar hep erkek belirtisi ne yuzum lekelendi ne kalcam genisledi bu nasil kiz bilmiyorum 😂
zehaslan Cancana_ ilk mi acaba bence ilklerde öyle pek belirti olmuyor ama erkek de olablir çünkü değişiyor
zehaslan Cancana_ Evet kim görse masallah yapılı diyor Insallah cinsiyeti ogreniriz yarın geçen hafta tahmin yaptı ama biz söyleme dedik süpriz olsun
Cancana_ zehaslan benim dr da mi is yok nedir 13 haftada bile cok erken daha demisti 😂yada gerçekten kiz saklıyor kendini saglikla gelsinler de bakalim Rabbim ne verecek haftaya gideceğim artik kesin birsey soyler herhalde
Kdryns22 Lady-pnkk https://www.jup1.com/image/xPJT nubtan anlıyorsanız bizede bakabilirmisiniz lütfen 🙏
Cancana_ zehaslan bu defa da kesin konusmazsa bende gelmiyorum daha diyim bari dogumda ogrenecem nerdeyse😂
Kdryns22 zehaslan doğruluk payı oldukça yüksek olan bi teoriymis cinsiyetle alakalı %95 in üzerinde dogru sonuç veriyomus ama nasıl bakılır nasıl anlaşılır bilmiorm
zehaslan Cancana_ bencede biraz zorlayin ama benim yarın soylemezse artık gidemicem ocaga kadar il dışına çıkacam bakalım soyler Insallah
Cancana_ zehaslan insallah insan gerçekten merak ediyor bir kaç alışveriş yapmak istiyorum hep belli olsun diye bekliyorum benimde haftaya kesinlesir diye umit ediyorum Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin tabiki yine de