E44 Mrb öncelikle sezeryan doğum yapanlar ne tahlilleri istediler sizden haftaya benden tahlil istediler ama ne olduğunu söylemediler 2. Doğumum ilk defa tahlil yapılıyo ilki özeldeydi buda devlet hastanesinde olcak 37+2 yim
Nurhan88 E44 Cuma kontrolüm var bende merakla bekliyorum gün verecek tahlilleride söyler diye tahmin ediyorum
Sedaa06_ E44 doğumuma yakın kan değerlerime bakilmisti benim sadece ihtiyaç halinde kan ilacina başlanması icin. Haricinde başka bir tahlil istenmedi bende canım ilk doğumum sezaryen ve devlet hastanesinde olmuştum.
E44 Sedaa06_ benim bakıldı hatta kan değerim yükselmiş ama ilaca devam ediyorum ilk Doğumum da böyle tahlil yapılmadı tek alerji ye bakıldı
D2147 Margaret Evet uyuşuk değiliz. Ama çok acımıyor. İki defa ameliyat oldum. İlkinde çok çok hafif bir sızlama hissetmiştim. 5 sn sürmüştü. İkinci ameliyatta çıkarırlarken hissetmedim bile. Tabi insandan insana değişebilir.