Ben bu tarz konularda saç kestirmek olsun, oje sürmek,makyaj yapmak,saç boyatmak hep aynı şeyi düşünüyorum.doktorum hamile bayanın en büyük düşmanı strestir dedi eğer sen kendini aynaya bakınca saçının dibi gelmesinden rahatsız oluyorsan kendini güzel hisstemyorsan istediğini yap dedi.ayrıca benim saçlarım çok uzundur kestiricem bende hem çocuk hem saçla uğraşamam sanırım 😂