Ben küçük oglumda yaptirdigimda böbreginin biri büyük biri küçük demislerdi. Dogunca düzeldi. Götürdük doktor doguma kadar duzelmis yada dogduktan sonra duzelmis dedi. Görumcemin oglunada kalbinde üfürüm mü ne var demişlerdi oda doktora götürdü dogunca oda zamanla kapanmis. Yani ben inanmıyorum çünkü bebekler dogduktan sonrada gelisimini tamamliyor çünkü.icinizi ferah tutun cumartesi günü de benim var inşallah bizdede sıkıntı cikmaz birbirimize dua edelim inşallah rabbimin izniyle saglikla gelsinler