Detaylı usg önemli ama ben pişman oldum yaptırdığıma hem de 2 perinatoloğa gittim ayrı ayrı, rutindeki doktorumun önerisiyle değil kendi merakımdan gittim çok şükür herşeyi normal fakat detaylıda ense kalınlığı üst sınırda çıktı, 2 perinatolog da yüksek ölçtü, bana da genetik test önerdiler fakat yaptırmadım, genelde 20-21. haftalarda yapılıyor detaylı usg, eğer rutindeki doktorunuza güveniniz tam ise ve ille de önermiyorsa benim gibi kendiniz kaşınmayın