Arkadaşlar merhaba 4 aylık hamileyim evdeki pijamalar eşofman altları artık karnımı belimi sıkmaya başladı yavaştan karnım büyüdüğü için evde ne tür rahat bir şey giyebilirim sizler internetten aldınız mı ne giydiniz mesela nasıl bir şey uzun günlük elbise tarzı eve olmayacağı için şu anda da 4 aylık olduğum için hamile kıyafetleri büyük gelir gibime geliyor teşekkür ederim yardımcı olup fikir verenlere 🌹