Havvabarut İnsülin direncini kırmak sabır işi. Dediğim gibi benim 1 yılımı aldı. Diyet ve ilaç kullanmama rağmen hep yüksekti. Sonunda başardım. İnsülin direnci düşmeden malesef ki şeker ölçümleri hep yüksek çıkıyor. İnsan diyet yaptığı halde boşa kürek çektiğini düşünüyor ama aslında öyle değil. Vücut alışıyor zamanla. Sizde sabredin inşallah düzelirsiniz