P12a canım kan değerlerin düşük bende de kansızlık var, hep 10,5 larda bir ara pekmez içtim hep 11.5 oldu anca ilaçla kullanamadım ben kötü yaptı beni. Doğum da kan kaybettiğimiz için kan takviyesi yapılıyormuş böyle olunca sanırım. Doktorum öyle söylemişti