Aysun1983 Selmagk yağız evet güzel ama o kadar çok yağız ismini koyan var ki sağım yağız solum yağız o derece 😃 Aras çok yok ama onunla da kesin Aras kargo diye arkadaşları dalga geçer büyüyünce çünkü çocuklar çok acımasız oluyor bu tarz konularda 😒