Asyakuzusu Selmagk Oğlumun adı Yağız. Adı gibi maşallah. İsmin etkisine inanıyorum. O yüzden kesinlikle Yağız
Zeehra Yağız ismi çok güzel 😍 Bende yağız ismini çok beğeniyorum erkek çocuğum olursa koyarım diyordum ama yakın arkadşmz koydu😂