DidemYldrm Nurce hamile kaldığım ilk ay 1 kere yedim sonra bir daha hiç yemedim çok da seven biri değilim Zaten bana çok zararlı geliyor öyle şeyler evde kendin yap hamburger canın çok çekiyorsa daha faydalı
Aslihan Elifdilara evet olmuyor bebeğim gayet sağlıklı çok şükür. 37. Haftamdaym hiç bir etkisini görmedim açıkçası canım isteyen herşeyi yiyorum çiğ olmamasına falan tabikide dikkat ediyorum.
Elifdilara Aslihan bunlar hemen etkilerini gosteren seyler degil.ne kadar inkar edersen et.sende veya bebeginde mutlaka sonradan cikacak hasarlarin temelini atiyorsun.yiyorum hic bisey olmuyor kadar sacma bi cümle duymadım.sigara icenlere de bisey olmuyor o zaman. Herkesin kendi akli var herkesin kendi tercihi yiyip yememek tabiki size kalmis doktoruna sor bakalim ne dusunuyor. Size afiyet olsun
Zulal09 Ay nerden gördüm burgerı şimdi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Olur olmadık zamanlarda olur olmaz şeyler istemesem olmaz 😅
Kivanclimerve Bende 7.aylik hamileyim 3 kere yedim simdiye kadar cok abartmamak kaydiyla caninizn cektiginden yiyebilrsnz bence ama ayda 3 4 kez fazla geldi banada
Derya38 Gudigudi Evet içiyorum ama cola ve kahve midemi çok kötü yakıyor içmemeye çalışıyorum o yüzden
Gozdealpu Ben 7.aydayım ve hamileliğim boyunca sadece 2 kere yedim. Canım çekmesin diye avmde yemek katına çıkmıyorum sonradan pişman olmamak için
Esen Nurce ben evde yapıyorum köftenin ne olduğu hangi şartlarda yapıldığı belli marulun soganin nasıl yıkandığı belli cheddar desen yee yerde var hamburger ekmegide aynı şekilde ve çok daha lezzetli oluyor emin olabilirsin ketçap mayonez felan sıkmadigim halde normalde muptelasiyimdir ama nefsim bebegimden önemli degil
Mrv123 Nurce bende aynı şekilde cok yiyorum bazen haftada 2 sefer ama cok canım çekiyor kendime hakim olamıyorum resmen 😓😓 benim etrafımda tanıdıklaırmda hamileliklerinde aynı şekilde hamburger cok tüketiyorlardı bebekleride cok şükür cok sağlıklı dünyaya geldi
Aliasaff Nurce 1 kere yedim bidaha ağzıma sürmedim o kadar pis yağlardan yapıyorlarken bebeğime bunu yapmaya hskkım yoktu
Aslihan Elifdilara İyi de size ne oluyor pardon bir soru sormuşlar bende cevap verdim dediğin gibi herkesin aklı var isteyen yer isteyen yemez bu kadar basit ki. Kimse kimseye demiyor ki 7-24 oturup bunları yiyin diye. Canı istediğinde herkes istediğini yemeli bence. Ayrıca ne insanlar gördüm alkol sigara kullanıp her sonucunun tertemiz çıktığının. Yani böyle şeylere bağlamaya gerek yok bnm mantıgımda bazı şeyler zaten olucaksa olur 😉
Esa Elifdilara bende hamileyken canım çektiği zamanlar her türlü fast foodu yedim hiç pişmanlık falanda duymadım. Ne oluyor merak ettim
Bebegmibkliyrm Yaaa ben haftada uc kez yiyen bir insandim . Hergun bi sese kolayi bitiren bi insandim. Hamile oldugumu ogrendigimden beri agzima surmedim her ne kadar alismak basta zor olsada. Kendimi dusunmuyorum yoksa yerdim, bebegim icin asla yemem
Songul88 Nurce hamileliğim ilk aylarında canım çok istedi yemiştim yiyiş o yiyiş daha yemedim ama bikaç kere kola içtim 🤭🤭🤭 şuan oğlumada yedirmiyorum 7 yaşında çok istiyor . Kaliteli bi yerden dönerle idare ediyoruz şimdilik
Fulyag Nurce burger kingi çok seviyorum ama allahtan yaşadığım yerde yok yoksa ben de sık sık yiyebilirdim 😁 hamilelik sürecimde şu ana kadar 1 kez yedim daha
Kenanizm18 Ayda bi kere yiyorum hamile degilken bile yedigim icin eşim cok kızıyordu ama şimdi arada yediriyor. Gecen hafta gurme serisinden yiyim dedim kokusu cok kötüydü 2 gün kendime gelemedim. Bida yer miyim bilmiyorum. Çalışırken iş yerimin orda sadece burger kıng vardı ondan emek zorundaydım bende icinde ki olan bisiden dolayı bagımlılık yapıyor bırakamıosun 🙂 o anlarda kilo aldırmasa bile acısı sonradan cıkıypr bide bilginiz olsun 🙂