Nurce Hamişler ben ayda 2-3 kez burger ya da mc donals menü yiyorum 🙈 yedikten sonra da pişman oluyorum ama dayanamıyorum😔 benim gibi olan var mı acaba
Elifdilara Nurce hic kapılarının önüne bile gitme bence.bende gidince cok canim cekiyordu kendime engel olamiyordum ama bence bagimlilik yapıyor icindeki maddeler.bir birakinca bıraktım.cok zararli gerçekten hele dogmamis bebeğine yazik
tazeanne21 Nurce ben hic yememeye calisiyorum cunku gercekten disarda yenilen yemekler cok sagliksiz onun yerine surekli evde yemeye calis daha faydali ve saglikli hem senin hemde bebisin icin
Aslihan Elifdilara evet olmuyor bebeğim gayet sağlıklı çok şükür. 37. Haftamdaym hiç bir etkisini görmedim açıkçası canım isteyen herşeyi yiyorum çiğ olmamasına falan tabikide dikkat ediyorum.
Esraumit Bizim bi tanıdık herseyden korkup hiçbişey yememiş hamileliğinde bebeği 2,500 gram doğmuştu.eltisi herseyden yemiş bebeği 3.600 gr dogmustu.yani çiğ et barındıran seylee dısnda bence korkmadan herseyden yenek lazım
Gizemimibekliyorum Geçen gün Burger King değil ama tencere yemekleri yapan bir mekanda yemek yedim. Ertesi günü içim dışıma çıktı kusmaktan. Kimbilir hangi kalitede yağları kullanıyorlar. Bundan sonra asla dışarda bişey yemem. Büyük bir AVM deydi gittiğim mekan bu arada.
Zuhal2205 Nurce bende yiyorum ama pişman olmuyorum 😂 keşke olsam 😔 benimde vazgeçemediklerim arasında
aysetunckilicfirat Benim de canım çok istiyor hatta sıkılıyorum sürekli ev yemeği yemekten. Ama hijyen ve kilo alma korkusundan malesef kendimi frenliyorum. Sağlıksız ama çok lezzetli 😑😏
deletedmom351 Nurce Bayılırım hep yedim 38. Haftam şuan olsa nasıl yerim anlatamam hiçte pişman olmuyorum kendinizi bu kadar kasmayın ve kısmayın 🤗
Ayse1608 Nurce Yaşadığım ilçede Yok eğer olsa bende sık yerdim ama merkeze gittiğimde yiyorum canım istiyor 😕 ayda 1 e indirmeye çalış bence canım
MerveHail Keşke bende iradeli olabilsem 8 aylık hamileyim mcdonalds danda dominostanda vazgeçemiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Fatmafatma Nurce bende canim istince yiom 2 ay olmustr en son yedmde. Bu aralar gene canim istiyor baklm nezman yersem boraz tutuyom kendimi ama bisey olmaz canin istiyor nefis sonucta abartip hergun yemiyoz ki bisey olmaz maksat hergun yememek oyuzden bisey olmaz
Ayselcnt bende yiyorum.. abartılmadığı sürece yenilebilir.. sakınan göze çöp batar derler.. tedbiri elden bırakmadan çokta kasmamak abartmamak lazım..
firdevs Nurce daha bugün yedim mc donals seviyorum ama ayda bir anca 9. ayıma girdim bir sorunum yok çok şükür ama küçük menüler ve ayda 1 kere falan ye çok canın istediği zaman tatlım 🤗
Derya38 Gudigudi Evet içiyorum ama cola ve kahve midemi çok kötü yakıyor içmemeye çalışıyorum o yüzden