Aleyyy123 bizimde erkek olduğu kesinleşti. Deli gibi alışveriş yapmak istiyorum ama koronadan dolayı pek çıkamıyorum beşiğimiz, pusetimiz, battaniyelerimiz var babası bir tane tulum, çıtçıtlı bady, şapka takımı aldı. Bide emzik aldık. İnternetten bakıp duruyorum ama görmeden alamayanlardanım o yüzden biraz daha beklemeyi düşünüyorum