Aleyyy123 Ceydaakgul Evet bende o kadar erken beklemiyordum ama bizim ki acelecii biraz çabuk gösterdi kendini ☺️ Bakalım sizin ne olucak tabii önce sağlıklı olsun bebişlerimiiz
Ersoylurkye Aleyyy123 bende 16 haftaligim suan canim bugun gittim erkek dedi herseyimjzde iyi allaha sükür bilmiyorum alisveris yapmak konusunda kararsizim detayliyi bekliyim diyorum 😊
mucizemm01 Aleyyy123 bende 15. haftamdayım. Bende dedim yavas yavas alaammı diye ama bende arastırıp liste yapıp ona göre almayı düsünüyorum bakalım. ❤️❤️
Aleyyy123 mucizemm01 Aynen en iyisi bana göre de hem ne aldığını bilirsin hem de aldıklarını işaretlersin karıştırmazsın bende öyle bakıp yazıyorum defterime
Baobap Aleyyy123 17+1 oldu oğlum. Her şey yolunda. Çok hareketli artık karnımı izleyerek bile görebiliyorum. Sıkıntılar bitti çok şükür. Hiç bir şey almadım. Sanırım doğuma 1 ay kala yaparım tüm alışverişi. Sadece annem bir şeyler örüyor şimdilik❤️
Aleyyy123 Baobap Yaa maşallaah ben 16haftalığım ama henüz hissedemiyorum ya da ben anlamıyorum göbeğim de hic yok ilk hamileliğim sence bu haftalarda falan hissedebilir miyim baktığımda hep 20 hafta da anca yazıyordu
Baobap Aleyyy123 herkeste farklı oluyor. Ben düzenli spor yapan karın kasları kuvvetli ve zayıf biriyim. Doktor bu yüzden bu kadar erken hissettiğimi söyledi. 15+4 te hissettim ilk. İçerden hissediyordum. 2 gün önce elim karnımda telefonda konuşuyordum resmen avucumun içinde hareket oldu. Dün akşam da gözlerimle gördüm😊 hiç merak etmeyin sizde zayıfmışsınız, hissetmeniz an meselesdir eminim. Yemekten sonra sırt üstü uzanın hafif oturur hafif yatar pozisyonda. Ben o şekilde hissediyorum en çok. Ve öncesinde çok fazla bir duygum yoktu annelikle ilgili ama bu hareketleri hissetmek çok güzel duygular uyandırıyor❤️
Sulleersoy 15+5teyiz bizde kızımız olacak inşallah bende alışveriş için sabırsızlanıyorum ama dışarı çıkmayada korkuyorum
gunesinannesiii Aleyyy123 bugün tam 17 haftalık olduk ❤️👼kızım olacak inşallah 🙏 bugün beşiğini aldık bir tane hastane çıkışı, birkaç tane zıbın, bir tane tulum, anne bebek bakım çantası ve bir tane de el emeği yeleği var 🥰❤️
MiasMom Aleyyy123 kızlar ben 15 haftalığım da haftaya doktora gidicem 16+3 falan olucam o zaman sizce cinsiyetini öğrenebilir miyim🤷🏻♀️☺️
Kuzucumm Aleyyy123 bizim cinsiyetimiz belli oldu %98 erkek dedi doktorumuz 14+4 olduk bende cok heyecanliyim ufak ufak almaya baslayacagim kisitlamalar artar ve daha kötü olursa diye korkuyorum bide son aylara bırakmak istemiyorum 🙏 Rabbim saglikla bebeklerimizi kucagimiza almayi nasip etsi 🤲
gunesinannesiii Aleyyy123 biz sadece beşiğini ve birkac zıbın aldık geri kalan her şey hediye geldi 😂