civciv1520 Bernaaa33 bana hem magnezyum hem demir hapı hemde OMEGA 3 yazdı söyle canım bence de verir kullanman lazım artık dedi ağrıların olur çünkü dedi
Bernaaa33 civciv1520 bana da muhtemelen verecek o halde. Ki zamanım geldi diye düşünüyorum 12 haftalık olmak üzereyiz
OzgeSahin2 Bernaaa33 Evet ilk aylarimda.kasik agrisi bende de olmustu rahim yavas yavaş genislemeye basladigi icindir