Bernaaa33 Anneler 3 aylık olmak üzereyiz kasığımda gündüz çok şiddetli bir ağrı oldu şükür sonra geçti şimdi az önce yine oldu gündüze göre daha hafifti ama canımı çok yakıyor doktoru aradık yarın gelmemizi söyledi kanama yok şükür ama bugün çok tedirginim sizce nedir bu ?
Melodyy Bernaaa33 canım benimde gece olmuştu yürümekte bile zorluk çekiyordum doktorumla konuştum normal dedi progestan yazdı magnezyum kullan dedi istirajat et dedi ama ihmal etme git ☺
sevimlieyuboglu61 Bernaaa33 büyüme ağrıları olabiliyor benimde ilk gebeliğim de sürekli olurdu ağrı , umarım bir şey yoktur 💕
Melodyy Bernaaa33 hic tedirgin olmaz canim icini rahat tut sen tedirgin oldukca bebekte de aynı duygular oluyor pozitif düşün ☺
Meliks Bernaaa33 bende de olmuştu 3 aylıkken çalışıyordum Sürek li ayakta durduğum için yorgunluktan oluyordu benim şimdi 39 haftadayız bi sıkıntı olmadi çok şükür
Bernaaa33 Melodyy ayy öyle mi Allah esirgesin düşük olmasından korkuyorum yarın hemen gidiyorum ilk işim
Bernaaa33 sevimlieyuboglu61 inşallah birşey yoktur ya evet bende olabiliyor diye biliyordum yinede sormak istedim 😔😔
Bernaaa33 Meliks aaa 😒 şükür neyseki geçmiş ben çalışmıyorum da halbuki ama bugün çok şiddetli başladı
idiloska 9+6’yım benim de iki gündür var, ayaklarını sıcak tut, kanama olmadığı sürece korkma dedi doktor. Gerçi pek memnun değilim doktorumdan da.
Ebrulisss idiloska of valahi bende bir turlu doğru düzgün doktor bulmadim ya bende hic memnun degilim 😔
Bernaaa33 idiloska daima çoraplıyım bende ama demek ki üşütüyormuyuz ne yapıyoruz evet kanamayı sordu doktor da bana yok dedim ama yarın gelin bakalım dedi
civciv1520 Bende de bel ağrısı oluyor bizimde üç aylık olmak üzere Allah’ın izniyle . Magnezyum ve progesteron hap kullanıyorum magnezyuma dün başladım doktor artık magnezyum başlaman lazım dedi sizde danışın isterseniz
Bernaaa33 civciv1520 onun eksikliğinden de olabilir evet yarın büyük ihtimalle verir diye düşünüyorum 💊 ilaç
Ebrulisss Bende tam tamiana uc aylik oldum ve benimde kasik agrilarim var geceleride bel.agrilarim buyumeden dolayidir yarin kontrolüm var bakalim doktorum ne diyecek .birsey yoktur umarim ya Allahim kucagina almayi nasip etsin canim .
Nslhntkn Canım benimde sol tarafta Batma ve ani sancı giriyordu 1,5 cm lik kist çıktı doktor kistten dolayı ağrı normal dedi
civciv1520 Bernaaa33 bana hem magnezyum hem demir hapı hemde OMEGA 3 yazdı söyle canım bence de verir kullanman lazım artık dedi ağrıların olur çünkü dedi