Aynı haftadayız canım ne beğeniyorsan almaya başla ne kadar erken bitirirsen o kadar iyi , ben beşiğini aldım sonra askı aldım bir takim nevresim aldım , bebek battaniyesi aldım hatta kendim yapıyorum , oyun halısı aldım doğum için sırt çantası aldım gördükçe uygun buldukça bunlari aldım :)