Minnaki_beklerken Merhaba kizlar. 30 haftalik olduk sukur. Serklajliyim. Erken dogum riskim var. Fakat ben bir turlu dogum yapacagim hastane doktor netlestiremedim. Avcilarda veya avcilara yakin hastanelerin dogum ucretlerini biliyor musunuz guncel olarak ? Bir de onerebileceginiz doktor var mi o hastanelerde ?
Kizimveben Minnaki_beklerken kesinlikle medilife ali bey oneririm dogum ucreti korona testi icinde sezeryan 2650 bence cok uygun ve cok temiz bir hastane
Gizocano Minnaki_beklerken kesinlikle avcılar hospital aliye isgandarova normal doğum 2500 sezaryen 3500 tl
Gulii5336 Minnaki_beklerken özel doğan hastahanesi Yasemin ağralı sezeryan olcağım için onun fiyatını öğrendim 6500 tl çokta memnunum
Tuba11 Minnaki_beklerken avcılar özel Florya hastanesi. Seçil Öztürk. Görümcemin hamileliği her zaman riskli geçer ve hep erken doğum yapar. Kadın işin de usta yani gözün kapalı güvenilir sin oda sanırsam 2500 yada 3 bin olması lazım ama bebeğin riskli ise hiç kaçırmadan buradan randevu alıp git derim. Şuan bende hamileyim 10 haftalık fakat bebek isteğimiz zamandan beridir yaklaşık 2 yıldır kendisi benim de doktorum ve çevremize de öneriyoruz hep.
Minnaki_beklerken Bu arada doktor sorun olmadikca normal dogum yanlisi bir doktor olursa benim icin iyi olur 😊
Minnaki_beklerken babymam0304 tesekkur ederim. Siz oraya mi gidiyorsunuz acaba ? O hastaneden onerebileceginiz doktor da var mi ?
babymam0304 Minnaki_beklerken ben gitmiyorum ama uzakta oturduğumdan. Arkadaşım gidiyor. Ayhan beyden memnun. Belki son ay gelio esencan da doğum yapabilirim bende fiyatından dolayı
Minnaki_beklerken Kizimveben beylikduzu medilife hastanesinden bahsediyorsunuz degil mi ? Cok sagolun bu arada cevap icin 😊
Ecesuben Kizimveben bende onda doğum yaptım şimdi ikinciyi yapacağım sezaryen olacak yine.fiyatlar tekrar zamlanacak ama😞
eylem_ Öp.Dr. Diler Ceylan Koyuncu Beylikdüzü’n de özel muayahanesi var. Doktorumdan aşırı memnunum netten siz de bakabilirsiniz, anlaşmalı olduğu hastaneler var onlardan istediğinizi tercih ediyorsunuz Doğum orada oluyor. 39 haftalığız Doğumu bekliyoruz☺️
Minnaki_beklerken eylem_ benim de gittigim doktorun klinigi var cok memnunum fakat hem doktor hem hastane ucreti vermek bizim icin sorun olacak. 6500 vermemiz gerekecek. Bu sebeple degistirmek istiyorum maalesef doktorumu memnun olmama ragmen. Oneri icin cok sagolun 😊 bahsettiginiz doktorun anlasmali hastaneleriyle birlikte ne kadara geliyor acaba ucreti
eylem_ Minnaki_beklerken anladım canım, senin söylediğin rakamlar civarında ortalama ödeyeceğimiz rakam .
Ezgim Medicana avcilarda dogum yaptim canim ben 1 ay önce ben zamsiz fiyattan yaptim 3500lira ödedik. 4250 tl olmustu SGK li
Minnaki_beklerken Ezgim hayirli olsun 😊 memnun kaldiniz mi peki ? Bir de o hastaneden tavsiye edebileceginiz doktor var mi acaba
Ezgim Minnaki_beklerken calisanlardan vs memnun kaldim. İlgililerdi sagolsunlar. Doktorum gebelik takibim boyunca iyiydi . Soguk biri gibi ama fazla konusmazdi herseye cevap verirdi. Herşeyide ultrasonda anlatir gosterirdi sagolsun. Ama ameliyatta beklediğim ilgiyi bulamadim. Ameliyat için hazirladilar doktor geldi merhaba dedi basladi. Ne bir konuşma nede baska bisey hiç sesini duymadim. Doğum bittikten sonrada aksam üstü geldi. Yapmam gerekenleri anlattı 1 dakikada ve gitti sonrada hic gormedim kendisini. Taburcu olurken bile. Yavuz aydın ismi.
ipekmommmm Kızlar diyelim ki doğum cok yakın.. Ama siz daha önce hep devlete gitmişsiniz.. Özel hastane doğumunuzu yapıyor mu? Veya özel hastaneye gittiğinizde size daha önce oraya kontrole gitmediğiniz için ekstra Bi ücret cıkartıyormu?
Minnaki_beklerken Ezgim degisik olmus doktorunuzla iletisim 😬 ama sukur saglikla sorunsuz kucgainiza almissiniz ya bebeginizi sevindim 😊 hastane kadar doktor da onemli bakalim hayirlisi olsun bizim icin de 😊