Benımde hamıleliğin baslarında cok mide bulantım vardı süreklı kusuyordum ne yesem ne icsem vucudum artık susuz kalmısdı cok hastanede bile yattım bunun icin serum takıldım falan sonra doktor bana prilam verdi akşam yatarken 2 tane iç dedı gecmezse sabah 1 tane iç demişti ben aksam 2 tane içer yatardm sabah güzel sıkıntısız uyanırdım cok sükür ama atlattın geçti 6.ayımda bitti mide bulantım suan 34 haftamdayımm