Bebiiss Selam kizlar 6 haftalik halileyim asiri bulantim oluyo doktorum prilam dr hapini verdi 1 sabah ve 2 aksam at dedi kullanlar var mi aranizda
Melisim_01 Bebiiss benimde 7 haftada başlamıştı biraz dayandım 10.haftamda prilam yazdı gece 2 tane içiyordum sabah rahat uyanıyordum
Bebiiss Bdp bana da dunden beri cok iyi geldi kafami kaldiramiyodum ama gunde 3 tane cok mu acaba dedim
Minnosunannesiii Bebiiss ben kullanıyorum ilk günden beri önce gece 2 kullanıyorum ve bulantım geçmedi bu sefer 4 e çıkardı ve zofer verdi ama zofer tehlikeli kullanma beni dinlersen dedi kullanmadım bende şimdi de hala günde 4 defa kullanıyorum ve yanında da gaviscon içiyorum
Balonnnnn Bebiiss ben de 6 haftalıktan beri kullanıyorum 14 haftalık şimdi gayet iyi içmezsem kötü oluyorum
Sibelezgi Bebiiss ben 12. Haftada basladim suan 22 olduk fakat ben 1 tanr iciyorum yatmadan once yetiyor bana denemelisiniz bence.bana 2 veya 3 cok fazla.geliyor yakinda denicem kendimi bulanmazsa birakcam 😊😊
halitefe Bebiiss gece yatarken 2 tane alıyordum ben gayet iyi geliyordu 6 ay boyunca beni ayakta tuttu yeni geçti bulantım bıraktım
Mavi3342 Anneler benim bulantım 1. Ayda başladı şu an 3 ayımdayım hala devam ediyor ben baştan beri prilam kullanıyorum günde en fazla 2 içmek gerekir yoksa bebeğe zarar verir bende işe yaradı hafifletti
Bebiiss Mavi3342 doktor bana gunde 3 tane dedi bir sabah iki aksam bende bugun oyle kullandim nasil bir zarari olur cok endiselendim su an 😣
halitefe Mavi3342 yok canım ne zararı günde 4 taneye kadar kullanma hakkın var kaldı ki içinde sadece zencefil ve B6 vitamini var kim diyor zarar verir diye tamamen uydurma bizzat iki doktorumda önerdi 2 yetmezse 3e 4 e geçiş yapacaktık
Ftmakacmaz16 17 haftalığım hala kullanıyorum gece yatmadan önce 2 tablet atıyorum. Kullanmamak için direndim ama kullanmadığım zamanlar günlük hayatıma devam edemiyorum aşırı kötü oluyorum serumluk oluyorum 😢
Mavi3342 Bebiiss günde 3 tane içecek kadar bulantın var mı canım sen doktorun öyle dediğine bakma hiç bir hap günde 3 defa kullanılmaz zaten eğer fayda edecekse 2 tanesi kafidir
halitefe Bebiiss yok canım zararı falan uydurma tamamen ya doktor önerir mi öyle olsa dediğim gibi içinde B6 vitamini ve zencefil var zaten ilaç değil vitamin ve zencefil alıyorsun aslında sakın böyle şeylere inanma doktorunu dinle
Ftmakacmaz16 Bebiiss bencede bi zararı olsa doktorlar önermez canım, benim doktorumda 2 tablet işe yaramazsa dozunu arttırabilirsin demişti
Balonnnnn Bebiiss gece iki tane daha konforlu oluyor. Çünkü ilaç benim deneyimime göre 3 -4 saatte etki ediyor sabah içtiğin de yine kahvaltı ve sonrası zehir oluyor ben de akşam içmeye başladım şimdi daha rahatım
Bebiiss Mavi3342 Evet canim asiri bulantim vardi bir haftada iki kere serum aldim yoksa bayilcaktim halsizlikten cunku yiyemiyorum hic bisey bulantim olunca ama dedigini denicem yarin iki tane alirim sadece
Seseff Bebiiss gece yatmadan 2 adet içmek yeterli oluyor ilk bir kaç gün etkisini görmeye bilirsin bende 24 haftalık oldum hala kullanıyorum ilk içtiğimde işe yaramadığını düşünmüştüm bi kaç gün içmeye devam ettikten sonra etkisini görmeye başladım sadece biraz sabır 😇
burcuksppp Ben zoferde kullndım fakat prilam en etkilisi gece 2 alıyorum çok kötü olursam gün içersinde 2 tane daha içiyorum..Çok kötüydüm daha yeni toparliyorum mide bulantılarımı ben eczacı teknisyeniyim 4 defaya kadar alabilirsiniz ben herhangi bir problem olmuyor merak etmeyin
Mumsyyy Ben 28 haftalik hamileyim, sabahlari bir tane aliyorum, doktorum bir zarari olmadigini soyledi