Frdglp ozlem-06atli kan sekeri dediginiz seker yuklemesinde cikmiyomu acaba cunku yaptrdim doktorum degerlerin normal dedi her ayda kan veriyorim kand acikmis olsaydi onda cikardi artik.ne yapicagimi bilmiyorum🥺
ozlem-06atli Frdglp Hamilelikte çok olur canım. Acıkınca birden elin ayağın titrer bayılacak gibi olursun.
Ergluhilal H-M oyle mi geçmiş olsun🙏 benim degerlerim normal cikmisti en son ama bakalim bu gidiste tekrar soracagim
H-M Ergluhilal saolun bende kahvaltıdan sonra içime titreme gibi bişey geliyodu doktor kan şekerin düşüyordur dedi ağzına şeker al dedi şeker değerimde düşük çıkmış
Ergluhilal Frdglp evet mesela suan yine halsizim ve yatiyorum hic bir sekilde gecmiyor cunku☹ doktoruma soracagim nedenini ogrenirsem yazarim
Ergluhilal Frdglp insallah bu surecte tek dilegim zamanin bir an once gecmesi ve saglikla bebeklerimize kavusmamiz❤
Ergluhilal Reyyhan hayir cunku dun baktilar covid olmadigini soyledi doktor biz de ondan korkmustuk😔 size de cok gecmis olsun atlattiniz mi?
Reyyhan Ergluhilal iyi cok şükür benim de 7. Günüm tat ve koku kaybik.var haksızlığın Cok bacak ağrılarım cok.oldu suan biraz daha iyim ama tad koku gelmedi
Hayris90 Ergluhilal şükür sevindim canım🙏🏻 inşallah ben de değilimdir bi kaç gün daha bekleyip test olayım bari😒
Mutlulugumm123 Ergluhilal bende 21+4 haftalik hamileyim. Bende sizin gibiym şuan çok zorlandim neden oluyo anlamıyorum
Ergluhilal Mutlulugumm123 ah bir bilsek☹ ogrenirsem size de bilgi veririm ama gerçekten cok yıpratıyor insani
Ergluhilal Reyyhan onun icin biraz zaman gecmesi gerekiyor diyorlar ama cok sukur atesli ve agir gecirmiyorsunuz. Tekrardan cok gecmis olsun💐💐💐