Ergluhilal Kizlar 21+5 günlük hamileyim. Bir anda vucuduma ellerime bacaklarima halsizlik geliyor. Siz de boyle bir sey yasiyor musunuz? Neden olabilir?
OzelS Ergluhilal 7+4deyim bir sabah uyanıyorum çok iyiyim bir sabah uyanıyorum elim kolum kalkmıyor hiç bişi yapasım gelmiyor
ozlem-06atli Ergluhilal Hamilelik ilerledikçe daha çok oluyor canım. Ben 37+5 günlük hamileyim. Öyle bir halsizlik çöküyor ki yerimden kalkmak istemiyorum. 😊
H-M Ergluhilal bende 21+4 hamileyim bende de var halsizlik iştahsızlık bugün sağlık ocağına gittim kan tahlili verdim bazı değerlerim düşük ama doktor beslenmene dikkat et dedi.
Deryalbr Ergluhilal tansiyonunuz oynuyor olabilir düşük tansiyonda ve şeker düşüklüğünde genelde halsizlik olur. Gece yatmadan mutlaka bişeyler yiyin baş ucunuzdada fındık ceviz kraker falan olsun uyanınca yersiniz. Demir eksikliğinizde olabilir
Ergluhilal OzelS evet ben de aynen boyle bir gun cok enerjik oluyorum bir gun kollarimda derman olmuyor😔
Hayris90 OzelS Ben de 6+5 haftalık gebeyim benimse öyle oluyor resmen dökülüyor vücudum ama ben hamilelikten mi yoksa covid mi oldum diyip duruyorum😒
pinar55 Ben 9 haftalık hamileyim başından beri bir gün bile halim yerinde kalkmadım sürekli halsizim neden bilmiyorum
Ergluhilal ozlem-06atli yaa oyle mi ama yolunuz cok az kalmis cok sukur darisi bize 😍 en azindan anormal degil benimki herkes yasiyor yani bunu öğrenmiş oldum
Frdglp ozlem-06atli benimki uyku gibi degilde sanki kendimi salsam bayilcakmisim gibi icim bi tuhaf oluyor
ozlem-06atli Ergluhilal Evet canım 😍 Rabbim hepimizin evladını bizlere bağışlasın inşallah sağlıkla 🤩
Hayris90 Ergluhilal şükür sevindim canım🙏🏻 inşallah ben de değilimdir bi kaç gün daha bekleyip test olayım bari😒
Frdglp Ergluhilal peki ne yapiyosunuz o anda nasil geciriyosunuz yani? Ben uzansamda ayni oluyorum kalkip yuruyorum ona ragmen hala gecmiyo ne yapicagimi sasrdim🥺
Frdglp ozlem-06atli kan sekeri dediginiz seker yuklemesinde cikmiyomu acaba cunku yaptrdim doktorum degerlerin normal dedi her ayda kan veriyorim kand acikmis olsaydi onda cikardi artik.ne yapicagimi bilmiyorum🥺
Ergluhilal H-M oyle mi geçmiş olsun🙏 benim degerlerim normal cikmisti en son ama bakalim bu gidiste tekrar soracagim
Ergluhilal Frdglp evet mesela suan yine halsizim ve yatiyorum hic bir sekilde gecmiyor cunku☹ doktoruma soracagim nedenini ogrenirsem yazarim