Nazmel bende 8 haftalık kendi düştü. Bel ağrısı ve yoğun bir kanama geldi gün içinde de top şeklinde parça o parçayla birlikte karın ağrısı geçiyor ve rahatlıyorsun karında ki ağırlık hissi de geçiyor sonra doktora gittim çok az parça kalmış onu da bir kaç gün serum antibiyotik falan la temizlediler kürtaja gerek kalmadı