Sada göre 8+6 utrasona göre 5+6 haftalık bebeğimin kalbi durduğunu öğrendim dün. Cumadan beri lekelenmelerim vardı dünden buyana kanama halini aldı . Doktor kendin düşürebilirsin belki pazartesine kadar bekleyelim dedi. Az önce yoğun kanamam ve büyük pıhtılar geliyor ama sadece bel ağrım var düşük yapıyor olabilir miyim. Nasıl oluyor yaşayanlar lütfen bilgilendirsin.