UmutveAnnesii canım merhaba benim testimde böyle seninkisi gibi çok silik. Hiç kafanı karıştırma sen bence en iyisi bi kan ver. Bende yarın sabah gidicem. Genelde böyle çıkınca pozitif oluyormuş. Bende bu sabah post açıp sordum 😁🙈. Umarım güzel haberleri alırsın canım.