UmutveAnnesii Purpura26 bende öyle düşündüm ama diğer testime baktınız mı silik çizgi görüyorum ben ama yada bana mı öyle geliyor 😞
Aysun1983 UmutveAnnesii ben birgün sonra hemen yapmıştım testi var yok arası çıktı idrar fazla damlatınca bozuluyormuş test eşim tekrar aldı 1 saat içinde yaptım tam net çıkmıştı bu sefer çizgi
UmutveAnnesii 2bebekbirana en netleri bunlar canım benm gördüğüm bile varla yok arası resimde daha fazlası belli olmuyor 😔
Aysun1983 UmutveAnnesii allah büyük cnm dua et ne zaman kabul olacağı hiç belli olmuyor.rabbim tez zamanda gönlüne göre versin inşallah 🙏🏻