Ayka_guven Burcu3545 korkulacak bisey yok bebegim canin bile yanmayacak buna emin ola bilirsin iyneyi yaptiginda ben bile hic hiss etmedim yani simdiye kadarda ne okulda e lisede hic aşi olmayan biriyim
Burcu3545 Kızlar hem doktorrunda hem sağlık ocağında kan veriyorum sizde aynı mı bazen haftları denk geliyor bir haftada 6 tüp kan veriyorum güçsüz düşüyorum 🙁(
Sarebaby Burcu3545 ben ilk aşımı 20+3 de oldum benim çok ağrıdı ve şişti bir haftada sol kolumun üstüne yatamadım herkes de farklı oluyor demek ki 🤷♀️
Burcu3545 Babyboymom derim çok havalı hassas kan verdiğim yer şişiyor morarıyor 🙁( ama anne olmak bunu gerektirir. Acısada geçer elbet 🙏🏻🙏🏻💐
Gizemimibekliyorum Burcu3545 Neden ikisinde ayrı ayrı veriyorsunuz? Sağlık ocapında yaptırdığınız tahlil sonıçlarını doktorunuza götürün iki iş olmasın. Yazık boş yere kolların deliniyor.
Babyboymom Burcu3545 cnm hiç acımıyor korkma bnmde çok ince derim ve damarlarım var. İki kez oldum. İlk bebişimdede olmuştum ondan garanti veriyorum 😊
Gizemimibekliyorum Burcu3545 Ne alaka ya? Asıl güvenmeyecek biri varsa o da devletin kurumu sağlık ocağıdır. Para almak için yapıyor besbelli. Benim doktorum sağlık ocağında yaptır getir bana dedi. Allah razı olsun doktorumdan.
Gizemimibekliyorum Burcu3545 Tetanoz da öyle anlatıldığı kadar ağrılı değil. Şimdiden düşünüp stres olma. Benim canım çok tatlıdır ama ağrım olmadı fazla. Gayet dayanılır bir ağrıydı.
Gizeem Burcu3545 ilk gün çok hafif bir ağrı oluyor oda ağır iş yaparsanız fazla o kola yuklenirseniz ertesi gün turp gibiyiz🤗
YeniAnnecik Burcu3545 valla benimde hiç olmadı ağrısı şişmedi bile kolum 😊 değişiyor vucuddan vücuda benim bir arkadaşım oldu benden önce kız kolunu kullanamaz hale geldi yani değişiyor
BelihaKiraz Lolipop aynı sizin gibi oldu hiç bişey söylemediler dur bi gideyim sorayım dedim iyi ki gitmişim zamanı geçiyormuş sizde gidin hemen ☺