ozgeecbn bizde 12+2 yiz eğer ayakta çok kalırsam bel ağrım oluyo biraz, dünde ikili test yaptırdık ultrasonda perinatolog bi sıkıntı görmedi inşallah kan testi de güzel gelir atlatırız bunuda🙏🏻 İnşallah sizinde, herkesin de bebişi sağlıklı olur hayırlısıyla☺️