UrazyadaMasal Kizlar merhaba biz 11+6 dayız. Doğru düzgün yemek yiyemedigim halde midem çok yanıyor surekli acı su geliyor. Normal bir durum mu cuma günü randevum var drada danisicam. Sizde var mı bu şikayet ?
Alinamoms UrazyadaMasal ben çubuk krakerle aşıyorum bu durumu. 12+1im. Sadece kasık ağrısı şikayetim var arada kramp gibi sızı gibi giriyor dinlenince geçiyor çok ayakta kalmaktan kaynaklanabiliyomuş.
-rabiamahmut2021 UrazyadaMasal bende 12. 3 oldum bulantılarım hala devam ediyor bısey yıyemıyorum ınsallah saglıklı hayırlı evlatlar olurlar🤲🏻🤲🏻❤️🌹
TugceG UrazyadaMasal 13+5im şükür ilk hamilelğşmde 6 aya kadar bulantı kusma mide yanmasınyaşadım bunda sukur kusmam olmadı ama mide yanmaşarkm başladı 😔
SinemU UrazyadaMasal hamileliğimin başından beri var diyebilirim hazımsızlık yanma hissi bulantı az yok denecek kadar oldu 11+2deyim
Cemrece Ben de 12+2 yim cok sukur yiyorum cok fazla bulantim olmadi insallah bundan sonra da olmaz. Mide yanmasida yasamadim henuz ben sık sık ve az az yiyorum findik fistik atistiriyorum oyle 😊
UrazyadaMasal Cemrece ah canım ne güzel normalde hiç yemek seçmem ama ne sulu ne etli yemek ne çorba içemiyorum gitmiyor. 🥺
UrazyadaMasal -rabiamahmut2021 benim şaka gibi son iki haftadır var başlarda hiç yoktu. Mide bulantısı değilde yemek yiyemiyorum tiksiniyorum. Sadece makarna peynir ekmek çiğ sebze meyveler. Et tavuk sulu yemek ve çorba kokusu bile beni maf ediyor 😢
Cemrece UrazyadaMasal Eminim gecici bir surec cunku benim her ayim birbirinden farkli geciyor insallah hemencecik atlatirsin bu sureci
-rabiamahmut2021 UrazyadaMasal meyveyle bastır kendını bende bısey yıyemıyorum meyveyle bastırıyorum mıdem bulandıgında koku kotu geldıgınde kolonya kokluyorum bana ıyı gelıyor
UrazyadaMasal Cemrece inşallah canım prilam vermişti Dr başlarda yok diye icmemistim şimdi içiyorum ama yiyemiyorum yine malesef
UrazyadaMasal -rabiamahmut2021 meyve yiyorum ama dün mandalinada midemi yaktı anlamadm valla ilki böyle geçmemişti daha şimdiden boyleysem sonumu Allah hayretsin 😔
Birgul_by19 UrazyadaMasal sizinkide çok büyümüştür allah sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin
TugceG UrazyadaMasal ben bu aylarda saltalık yıyorum su içiyorum ama ilerleyen haftalarda surekli süt içiyordum eşim küçüm kutu sutlerden 6lı alıyordu gergun nir tane ıcıyordum gece ama şimdi erken başlamak istemıyorum tıksınmeyım diye en iyisi aüt
Emel38 1 saat arayla birşey yemezsem şekerim düşüyor gibi oluyorum.sizdede oluyor mu?işyerinde çekmecem meyve galeta, çubuk vs dolu bu yüzden.