Gizem2312 Merhaba hanımlar, adetime 5 gün var erken gebelik testi yaptım ama negatif. Çıkmama olasılığı var mı? Ya da doğru mudur sizce?
duyguluanneee Gizem2312 bende dört gün varken o erken testlerden yaptım hatta inanmayıp kan testi verdim negatif sonra oturup ağladım ama adetim beklenen gün gelmedi tekrar kan testi verdim hamileyim bazen geç döllenme oluyor insallah oyledir sizin de en kisa sürede bebeğiniz olur ☺️
Duygukocc Gizem2312 benimde hep negatif çıkıyordu adet gecikmesinin 6. Gününde gidip kan vermiştim 4 haftalık hamileydim
Boncukgiller003 Gizem2312 Ben adetime beş gün kala yaptım pozitif çıkmıştı 🙈 hemen hastaneye kan verdim 3 haftalık kadar hamilesin dediler
ipkk22 Gizem2312 canım bende adetıme 1gun kala yaptım bırı net digerı silik çizgi çıktı ertsı gün kan testı verdım simdı 11+2yız 🙂benım 1gun kalmışken silikse 5gun kalaya bilemedim sen gene bıraz gecsın gene yap allhım özenen herkese nasıp etsın🤲🏻
duyguluanneee Berfin2121 insallah ne kisa sürede hamile kalırsınız tüm hamile kalmak isteyenlere Rabbim nasip etsin 😇
Berfin2121 duyguluanneee bu ay tutmasa korunmayı düşünüyorum çok çok sitresli 30gün mü saydım bi yılı mı geride bıraktım emin degilim
duyguluanneee Berfin2121 aslında en kötüsü o işte kafaya takmak en iyisi umudunuzu kaybetmeden yola devam etmek ben de üç aylikken bir kayip yaşadım dünya basıma yıkıldı sandım ama vazgeçmedim üç ay sonra tekrar hamile kaldim Allah büyük inanin ☺️
Nuray23 Gizem2312 erken dollenme olsa cikardi canim . Benim 5 gun kala normal testle cikmisti. Belki de gec dollenme olucak sen adetten sonrayi bekle. Belirtilerin mi vardi neden yapmistin acaba. Rabbim hakkinda hayirlisini versin
Nesse86 Berfin2121 Gecmis olsun düsük yapsaniz bile 3 ay felan bekleyin diolarya palavra ben aktive beklemedim düsük yaptigim ay hamile oldum.