ipkk22 Merhaba arkadaşlar benım sat 8 eyluldu doktor ultrasona uymadığı ıcın geç döllenme olmuş satı 15 Eylül yapalım dedı Dün doktora gittim 15 Eylüle göre 11+0 olması gerekiyordu ultrasonda 11+5 çıktı kafam karıştı bilgınız varsa yardımcı olur musunuz.
Deletedmom417 ipkk22 ilk zamanlae oluyor böyle hafta uyuşmaması zamanla yerine oturuyor benim sat 3 ocak tı ama 10 ocağa göre gidiyordu ama doktorum ısrarla 3 ocak diyordu başka dr gidince baska tarih çıkıyordu 😅
Dilaraa06 ipkk22 benim de öyle olmuştu bende erken yumurtlama dedi 12 haftalıkken 13 haftayla uyumluymus su an 17+3 uz cok sukur bi sıkıntımız yok
Karbeyaz12 ipkk22 benimde 4 gün geriden cıkıyordu büyüdükçe düzeliyor bunlar tahmini rakamlar zaten merak etme
ipkk22 Arifcaninannesi canım satı 15eylul yaptı ya smdi ultrason 15eylulede uymuyor normal de 8eylul olan satıma yaklaştı kafam ıyıce karıştı
ipkk22 Deletedmom417 benım degiştirdı satı 8 eylulden 15 eylule şimdide bebeğim 15 eylule uymuyor 8 eylule yaklaşıyor açığı kapatıyor gbı ama doktoruma dedim 5gun fark çıktı dıye oda ultrasonda yanılma payı var dedı kafam karıştı canım iyice
ipkk22 Dilaraa06 doktora göre gelişimi iyi ama sat uymayınca kafam karıştı satı 8eylulden 15eylul yaptı geç dolnnme dıye dün gıttım smdı de 15 eylule uymadı ultrason ilk satıma 8eylule yaklaştı ultrason
Deletedmom417 ipkk22 yok canim 2 hafta geri 2 hafta ileri olur bunlari dusunme hic inan eski postlarima bak bende cok post açtım böyle ama boş yani bebeğine odaklan inşallah sağlıkla kucağına alırsın
ipkk22 Deletedmom417 sağol canım zaten doktorum sağlıklı olduğunu soyledı ama benım bu konuda kafam karıştı İlk bebeğim belkide ondan cok pımpırıklenıyorum allhım bebeklerımızı sağlıklı bır sekılde kucağımıza almayı nasıp eder🤲🏻
Deletedmom417 ipkk22 amin canim evet ilk olunca insan çok telaslaniyor ama simdiden baslama daha önünde koca bi 9 ay var🥰benim bebeğim de 2 buçuk aylık ellerinden öper 🤭
Tugceasel_ ipkk22 ilerleyen haftalarda düzene girer benimde önden gidiyordu her hafta 20 inçi haftayı doldurunca haftası ile uyumlu gitmeye başladı 22+2 🌸olduk şimdi
ipkk22 Tugceasel_ canım smdi benım satım 8eyluldu geç döllenme dıye Satı 15eylul yaptı sımdı De iki sata uymuyor benım tahmınımce sat 10eylule uyuyor doktor hala 15eylulu baz alıyor kafam karıstı
ipkk22 Dilaraa06 cok şükür gelısımnde sıkıntı yok doktorum bas ölçüsü boyu ense ölçüsü hersey normal dedı cok şükür 🤲🏻Doktara göre sat degısmı normal ama ben bıraz takıntılıyım galba ondan oluyor canım
ipkk22 Tugceasel_ soyledım canım ilk kontrolde son adet tarıhımı sordu 8eyluldu sonra ultrasonla baktı geç döllenme olmuş dedı satı 15 Eylül yaptı 1 ay son gel kontrole dedı dün gittim 15eylule göre dün ultrasonda 11+0 olması gerkıyordu ama ultrasonda 11+5cıktı yanı ilk satıma 8eylule yaklaştı kafamı karıstran bu oldu
Tugceasel_ ipkk22 hımm daha net anladım şimdi ultarason cihazları hasas cihazlar olduğu için bazen böyle fazla gün çıkarabiliyor ölçümler benimde 20 haftaya kadar bir hafta önden giderdi 20 haftadan sonra düzeldi merak etmeyin ilerleyen haftalarınız da düzelir siz 15 eylül deyin son adet tarıhınızı doktorun dediği gibi