Zgee genelde sancı başlayınca koyuyolar suya ama asıl kullanım şekli 20 gün kala suya koyup herhün azar azar içmek doğuma kadar. Çünkü östrojen hormonu salgıladığı için azar azar açılmayı sağlıyor sancıları hafifletiyor. 37+5 im dünden itibaren içmeye başladım hayırlısı